פוסטים:
בלוג ניהול ידע
"לקחת את העסק שלי צעד אחד קדימה".
בלוג זה עוסק בניהול מנקודת מבטי, מוריה לוי, מנכ"ל חברת ROM.
הבלוג מתמקד בהיבטים שונים של ניהול וניהול ידע.
בחירת פוסט:
קהילת ניהול ידע גלובלית לכולם- משנה את חוקי המשחק
מאת: ד"ר מוריה לוי (פורסם ב-03/08/2022)

יש עדיין אנשים מסביב לעולם שלא מבינים את העוצמה של הידע, של ניהול הידע, ואולי גם של השיתופיות.

KMGN- רשת ניהול הידע הגלובלית המשותפת, בראשה אני עומדת השנה, מכינה את התשתית לניהול ידע חדש.

ניהול הידע החדש ממשיך להיות מוגש לארגונים באמצעות מנהלי ידע, בין יחידים ובין צוותים, אך זאת כאשר מאחוריהם יש תמיכה ענקית של השכל השיתופי של קהילה ענקית זו, ה- KMGN.

וזה היה בדיוק הנושא שבו דן מפגש ה- BOARD הרבעוני היום של KMGN, בהשתתפות נציגים מאוסטרליה, ניו-זילנד, אוסטריה, ספרד, ירדן, הונג קונג, ישראל, רוסיה, תאילנד, סינגפור, ארה״ב, הודו ועוד.

שאלנו את עצמנו איך ביחד לבנות מאגר ידע שיקבץ תכנים של כולנו, כל הרשתות השונות העוסקות בניהול ידע בעולם, כדי שיכלול סיפורי מקרה, כללים, מתודולוגיות, הדרכות, ועוד, ויהיה פתוח לכל מנהל ידע באשר הוא, בכל מקום בעולם. דיברנו גם על בנייה של קטלוג של כל מנהלי הידע, כך שיקל עלינו לשאול שאלות, ולהקים יחד מאגר של אירועים חינם בנושאי ניהול ידע, שוב- פתוח לכל דורש.

קיימנו סיעור מוחות על איך לטפח את תחושת הקהילתיות בקבוצה גדולה זו, כדי שנוכל ביחד לתקשר, להתחבר, לשתף, ולפתח, כדי להפוך למציאות את הרעיון של ניהול ידע חדש, טוב יותר ויותר בעל ערך.

ולאותן מדינות, רשתות ובודדים העוסקים בניהול ידע, אבל עוד לא חלק ממשפחה נהדרת זו- מזמינים אתכם ליצור קשר ולהתחבר. אנחנו בטוח נשמח.

מחכים לכולם. כי ביחד- זה הרבה יותר.