הצורך
עולם התקשורת הנו אחד העולמות הדינאמיים ביותר בין עולמות התוכן השונים במאה ה- 21. מבצעי שיווק, ארגון שירות רחב בעל השפעה ניכרת על הרגלי הצריכה, שונות, מודיעין עסקי ועוד. ניהול ידע בעולם התקשורת מסייע לארגונים לעמוד בקצב, משימה שאינה קלה, כלל ועיקר.
דוגמא - מנהלת מידע וידע
ארגוני תקשורת רבים מבוססים על גופי השירות העומדים בחזיתם. אופן המענה ללקוח, מהירות המענה, דיוק התשובה ועדכניותה, משפיעים מאד על שביעות רצונו של הלקוח. לקוח המתקשר, או יושב מול נציג שירות יכול לשאול אחת מ- 200,000 ויותר (!!) שאלות הקשורות למיקום סניף קרוב, אופן תפעול מכשיר, פרטי מבצע ועוד.
נציג השירות אמור בזמן קצר במיוחד לאתר את המידע המבוקש, לקרוא אותו, להבין אותו ולתקשר אותו ללקוח בצורה פשוטה וברורה. גם לאחידות המסר המועבר על ידי כלל נציגי השירות חשיבות רבה.
ניהול ידע במנהלת קשור בתהליך הקמתה, אופן ארגונם הנכון של התכנים, בניית תבניות מידע סטנדרטיות, פשוטות ואחידות, כתיבה תמציתית פשוטה וברורה, תהליכים להבטחת זרימת המידע והידע בארגון וכן בשדרוג מנהלות קיימות.
דוגמא - אתר WIKI לניהול תקלות חוזרות
חברות תקשורת כוללת טכנאים רבים. טכנאים אלו, בעלי מיומנות ואוריינות מחשוב גבוהה. הטכנאים נתקלים במהלך עבודתם בבעיות חוזרות ודומות, ומדווחים אותם במגוון כלים מכלים שונים, ופעמים רבות מנהלים את עצם קיום התקלה, אך לא את הידע הקשור לתקלה. אתר WIKI הנו כלי נוח מאד לניהול תקלות, בין אם בגופי ה- SYSTEM של המחשוב, ובין אם בגופי ההנדסה.
הקלות שבה ניתן לקשור מידע נוסף למידע קיים, לערוך ולעדכן נותנת ערך מוסף מיידי, מהיר ומהותי, ובכך מהווה כלי עבודה חשוב ונגיש לטכנאים לשיפור הביצועים וקיצור זמני הטיפול בתקלות.
לקוחות בהם יש לנו ניסיון
בזק
פרטנר (Orange)
סלקום
פלאפון
מירס
בזק בינלאומי.
דפי זהב
012 SMILE