אנחנו בעידן חדש. אלו לא חדשות. התפרצות הטכנולוגיה והקישוריות, IoT ואינסוף הידע המגיע עם המהפכה הרביעית, גורמים לידע של העובדים להיות משמעותי מאי פעם להצלחת הארגונים בהם הם עובדים.
ניהול ידע צובר הכרה, אך ברור שהוא רחוק מאד מלממש את הפוטנציאל או אפילו קרוב לכך.
מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לניהול הידע לבלוט למרחוק? איך אנחנו יכולים לעזור ל C-suits ויתר בעלי התפקידים להבין את הצורך בניהול ידע טוב?
התשובה, אני מאמינה, מתחילה איתנו.
אנחנו צריכים לבלוט לטובה.
אנחנו יכולים להתחיל בכך שנרכוש את המיומנויות החדשות של עובדי הידע.
אנחנו יכולים להמשיך על ידי דיוק הבנת צרכי ניהול הידע הקריטיים, מה שהארגון באמת צריך, מנקודת מבטו.
אנחנו יכולים להציע מענים אג׳יליים, מדורגים, חכמים, מהירים, פשוטים, הנראים טוב ומציעים ללקוח ערך- פעם אחר פעם.
זכרו: אנחנו לא רוצים רק להיות צודקים. זה כבר יש לנו היום, וראו לאן זה קידם אותנו (או יותר נכון, עד כמה זה לא קידם אותנו).
אנחנו צריכים לעבוד חכם.
יש עתיד נהדר ועצום לניהול הידע החדש.
זה תלוי בנו. בואו נתחיל אותו.