שירותי ניהול ידע
ניהול תובנות
ניהול תובנות- הדובדבן שבקצפת הידע הארגוני
ארגונים מכילים סוגים ורמות שונות של ידע: החל מרגולציות, דרך מפרטי עבודה ועד מסמכי פיתוח וחשיבה.
רבים יסכימו ויאמרו ש "הידע", הוא הידע החשוב ביותר בארגון. זה הידע שבזכותו אנו יודעים לפתור תקלות, להחליט איך להתנהל באופן מיטבי מול לקוחות, ולפתח את מוצרינו ושירותינו בדרך שבה נעשים, נמצאים בעיקר בראשם של העובדים.
ניהול תובנות עוסק בידע זה. אין הוא מתיימר להכיל את כל הידע של העובדים, אלא, בנושאים תחומים, לייצג Good Practices שנצברו בראשיהם של העובדים.
חברת ROM פיתחה מתודולוגיות לאיסוף תקופתי של ידע זה, לזיקוקו של הידע, ולניהולו יחד עם לקחים, במידה והארגון עוסק בשני התחומים גם יחד.
לחברת ROM מתודולוגיה ייחודית, הכוללת, מעבר לאיסוף, גם ניהול מאגר חכם ושילוב מחודש של לקחים ותובנות בסביבה הארגונית.
למאמרים בנושא >
לקוחות לדוגמא: Verint, משרד הביטחון, עיריית ירושלים, טבע.