שירותי ניהול ידע
דיגיטל
דיגיטל - ערוצי שיתוף דיגיטליים
מונח ה"דיגיטל" הינו מונח מוכר וטרנדי, אך משמעותו הרבה פחות.
תחום הדיגיטל עוסק בדרכים וכלים ליצירת נוכחות בעולם המחשובי דיגיטלי, על ערוציו השונים ,לרבות:
- רשתות חברתיות
- בלוגים
- ערוצי סרטים
- אתרים ופורטלים
- אפליקציות סלולאריות
- מיילים
- ועוד.
יצירת הנוכחות מתאפשרת על ידי ניהול סדור ושיטתי של הפעולות הבאות:
- הקשבה לציבור וללקוחות
- ניתוח פעילות דיגיטלית ותעבורת רשת
- כתיבה, תגובה ויוזמה בערוצים השונים לעיל
- קידום נראות, הגשה (UX) וקמפיינים.
פעילות דיגיטל משותפת לעולם השיווקי המתמקד בלקוחות ולקחות פוטנציאליים ובאנשי ניהול ידע העוסקים בכלל המשתמשים האפשריים- פנימיים וחיצוניים.
כיום יש בכל ארגון מספר ערוצי שיתוף דיגיטליים, פנימה והחוצה.
חברת ROM מסייעת לארגונים לנהל את ה ECOSYSTEM הכולל של הדיגיטל.
חברת ROM מסייעת לאפיין, לתכנן (לרבות UX) ולהקים פתרונות תוכן בערוצים השונים, ולנהל את התוכן השוטף.
וחברת ROM מסייעת לארגונים לנהל את תהליך השינוי (Change Management), כדי לייצר את הרגלי השימוש בערוצים אלו.
למאמרים בנושא >
לקוחות לדוגמא: טבע, המוסד לביטוח לאומי