Contact
ליצירת קשר לפרטים נוספים
שם פרטי:
שם משפחה:
טלפון:
מייל:
שלח/י הודעה >
     
הרצאות העשרה
ROM מציעה הרצאות העשרה לארגונים, ועדים, והשתלמויות ארגוניות בכל הקשור בידע:
 
עבודה מרחוק
 
עבודה מרחוק
 
עכשיו כשאנחנו כבר מבינים שצריך לעבוד מרחוק ויודעים לקיים עבודה כזו, כדאי להכיר פתרונות שיבטיחו שהמסמכים הנדרשים יהיו משותפים ונגישים והידע הכל כך חשוב, שעבר בשיחות מסדרון- ימשיך לזרום בדרכים אחרות.
 
הפקת לקחים
 
מצוינות מתחילה בהפקות לקחים
 
הדרך להצלחה רצופה בכישלונות וטעויות, השאלה היא עד כמה מהר אנו לומדים מהם כארגון או באופן אישי. בהרצאה תלמד מתודה פשוטה ויעילה להפקת לקחים - לשימוש אישי, צוותי וארגוני ויוסבר איך הפקת לקחים שיטתית יכולה לקדם מצוינות; של כל אחד, בכל מקום.
 
קהילות ידע
 
מדברים דיגיטל: קהילות ידע
 
רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו הפרטיים אך יכולות להוות גם כלי מקצועי מצוין בתחומים רבים. בהרצאה יוצגו כלים וטיפים להשתתפות בקהילה, להקמת קהילה ולתפעול קהילה בשוטף.
 
לא לטבוע במיילים
 
לא לטבוע במיילים
 
מי מאתנו לא סובל מעודף מיילים?ניתן להקטין את היקף קבלת המיילים, לשפר את דרך הטיפול ולהצליח לראות את המיילים החשובים. בהרצאה נציע כלים מעשיים כדי שאתם תשלטו במיילים ולא הם בכם.
 
אסטרטגיה
 
אסטרטגיה בגובה העיניים
 
כמה פעמים קרה לנו שרצינו להתקדם, כתבנו אסטרטגיה שנראתה מבריקה על הנייר, והיא נשארה על הנייר? בהרצאה יוצג מתווה לחשיבה מוכוונת אסטרטגיה, הישימה לכל מהלך חשוב בבית או בארגון.
 
שימור ידע
 
הדקה ה-90: שימור ידע
 
מסביבנו אנשים מתחלפים. זה טבעו של עולם. אולם אין זה הכרחי, שעם עזיבתם, נאבד יכולות. בהרצאה יינתנו כלים להתמודדות עם עזיבה בהיבטים של ידע: לתעדף מה לשמור, לדעת איך לשמור, ובעיקר, לדעת איך לדאוג שמישהו יעשה שימוש בידע שנשמר.
 
נהלים
 
נהלים זו לא מילה גסה
 
אבל אי אפשר בלעדיהם. אז איך כותבים נהלים שיכללו גם את הנדרש אך גם המלצות ו-BEST PRACTICES? איך מתכננים נהלים כך שלמשתמש יהיה קל להתמצא בהם ולהבינם, ולהתייעץ איתם בשוטף? בהרצאה יינתנו כלים לראייה מחודשת על נהלים, ועל הדרך לתכננם ולכתבם.
 
מכתבים ידידותיים
 
מכתבים ידודתיים
 
בעולם העסקי, עלינו "לדבר" בשפת הלקוח. באחריותנו לוודא שהלקוח מבין בקלות ומרגיש נוח תוך כדי צריכת המידע. אנו רוצים שחווית צריכת המידע תהיה חיובית, ושהיא תניע את הלקוח לפעולה – רווח כפול. נתנסה בכלים ליצירת ה"רווח הכפול" ונעסוק במילה הכתובה ומשמעותה בשיפור השירות.
 
אינטליגנציה מלאכותית
 
אינטליגנציה מלאכותית וידע
 
בכל מקום שומעים על רובוטיקה ואינטליגנציה מלאכותית (AI). בהרצאה יוצגו החידושים והמגמות של השנים האחרונות, ומה מקומם של האנשים והידע בעידן שבו נראה שהמחשב והרובוטים משתלטים עלינו ועל מקומות העבודה שלנו.
 
מצגות מרשימות ואפקטיביות
 
מצגות מרשימות ואפקטיביות
 
הרצאה בה ניתן כלים לתכנון יותר טוב של מצגות כדי שאכן המפגש ישיג את ייעודו, וניתן כלים לכל אחד מאתנו כך שהמצגות שלנו תיראה יותר טוב גם אם אנחנו לא מומחי UX.
 
פיתוח ידע בקבוצה
 
פיתוח ידע בקבוצה
 
לקבוצה סגולות נפלאות, ואם אנחנו ממנפים נכון את הקבוצה, היא יכולה להוות בסיס לפיתוח ידע בכל תחום בו אנחנו עוסקים, ותוך שכך, לפתח גם את הקבוצה כצוות וכאנשים. בהרצאה תוצג תפיסה לפיתוח ידע בקבוצה, ויינתנו כלים להקשבה המאפשרת הרבה הישגים נוספים.