ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון מאי 2004 - מהדורה מס' 56
גיליון מאי 2004 - מהדורה מס' 56
גיליון:
עודף שיתוף בידע
בתחילת חודש אפריל יצאה Google בהכרזה על שירות חדש בין שירותיה הרבים – שירות ה- Emails הנקרא GMAIL.
לכאורה נשמע עניין של מה בכך. אך לא כך הדבר. העניין עורר סערה רבה ועורר קבוצות רבות לצאת נגד השירות המוצע. הסיבה  >>
הקדמה את המשפט הבא וודאי כבר שמעת רבות: "בארגונים רבים (ובעיקר ארגונים עתירי ידע), קיימת בעיה לאפשר גישה קלה ופשוטה למידע הקיים במערכות המידע הארגוניות. בעיה זו מונעת ניצול יעיל ומירבי של המערכות שהוטמעו בארגון  >>
לאחרונה נתגלגל לידי מאמר שנכתב ע"י ד"ר היידאו ימזקי מיפאן. ד"ר ימזקי הוא ציר מרכזי ומוביל של Knowledge Management Society of Japan (KNSJ ) ואחד מ"נותני הטון" בקידום ניהול ידע בכלל וקהילות  >>
כאשר אנו בונים מאגר תובנות אנו עומדים בפני כמה יעדים ואתגרים; ראשית, אנו שואפים ליצור מאגר חי ועדכני שהידע מתווסף ומצטבר בו דרך קבע. שנית, אנו שואפים שהמאגר יהיה שמיש ורלוונטי לעובד בזמן ובמקום המתאימים ושבכל רגע נתון  >>
להלן ציטוט נחמד מתוך הספר אהבת שאול מאת אלי עמירע"מ 66 – 67:.
•שאול:"...אבל ראית פעם גנזך שכזה? תתארי לך אולם גדול שכולו ארונות של מדפי ברזלמחלוק כמו מרכולאבל ברווחים קטנים יותר ובמקום מצרכים יש על המדפים המוני  >>
מומחה תוכן ייעודי הוא עובד שבבעלותו ידע מקצועי העונה על אחד מצרכי הידע בארגון. המומחה הייעודי משמש ציר מרכזי בכל אחד מפתרונות ניהול הידע המיושמים בארגון בנושא (מאגר תובנותקהילהניהול תבניות וכו'). הכשרתו של המומחה מתבצעת  >>
Knowledge Management Reports

ההמלצה הפעם היא לאתר המרכז הפניות לדוחות שונים בנושא ניהול ידע. הדוחות מציעים את המידע העדכני ביותר לגבי דוחות על מוצרים של חברות שונותלמשל חברות מנועי חיפושwhite paperscase studies למשל  >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


"Daring ideas are like chessmen moved forward; they may be beatenbut they may start a winning game."

-- Johann Wolfgang von Goethe



 >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135