ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון
אפריל
2007
-
מהדורה מס'
91
גיליון
אפריל
2007
-
מהדורה מס'
91
גיליון:
חדשות מהעולם: KMWorld 100 Companies That Matter in Knowledge Management - 100 הארגונים המשפיעים בעולם ניהול הידע
כמידי שנה, ערכה גם השנה חברת KMWORLD את הסקר "מאה חברות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר בתחום ניהול >>
סקר שערך השבועון האמריקאי InformationWeek ואשר פורסם ב- Daily Maily תחת הכותרת "סקר חדש קובע: מנהלי ה- IT נרתעים משימוש בכלי Web 2.0 " מצא כי מר בית החברות עדיין ממעטות להשתמש בטכנולוגיית Web 2.0 הסקר >>
בעולם ניהול הידע אנו נוהגים להזכיר את שמותיהם של Nonaka, Davenport, Prusak, David ו- Snowden . ספרם של קוליסון ופרסל, שני עמיתים שעבדו יחד בצוות ניהול הידע ב- British Petrol (BP) , בהחלט ראוי לעיון וקריאה מעמיקים, >>
הרבה פעמים ציינו בעבר כי ניהול ידע הוא אמצעי להשגת תועלות עסקיות וודאי לא המטרה בפני עצמה. בטיפ זה אתרגם את מושג התועלות העסקיות ואת הכלים שייסעו בידנו לעשות בהם שימוש בתהליך ניהול הידע. תועלות- הגדרה ראשונית אם >>
המילה Dashboard הפכה למונח השגור בפי כל מי שעוסק בהצגת מידע, אבל האם אנו באמת יודעים על מה מדובר? למונח קיימים לפחות שני פירושים המתקשרים לעולם המחשוב- הראשון מתייחס לעיצוב החזותי ולממשק דרכו משתמשים חווים את פתרון ניהול >>
כמעט כל פיתרון שאנו מקימים במסגרת תחום ניהול הידע דורש מאיתנו הקצאת משאבים. על פי רוב, מדובר בעיקר במשאבים של זמן וכסף, הייעודיים לשלב ההקמה. אחד הדברים שאנו נוטים לייחס לו חשיבות פחותה הוא ניהול הפיתרון לאחר שלב ההקמה. >>
במהלך 1999 פנה אלי מנהל הרכש של חברת הוצאה לאור גדולה בהולנד והציג בפניי את העניין הבא: במשך 25 שנה מסעדת העובדים שבבניין שמספקת שירותי הסעדה לכ-1000 איש נוהלה על ידי עובד החברה שעמד לפרוש לגמלאות ונפלה ההחלטה להוציא >>
רואנדה, שנקשרה בשנים האחרונות בעיקר בכל מה שנוגע לאלימות ומאבקים אתניים, מהווה כיום אחת מהמדינות המובילות באפריקה בהיבט הטכנולוגי, ונחשבת כמי שמובילה את היבשת למאה ה-21, כשיש מי שרואים בה את "עמק הסיליקון" >>
אתר CRMToday מתמקד בפונקציות העסקיות הקשורות בניהול קשרי לקוחות, אחת מפונקציות אלה היא ניהול ידע. האתר מקצה לנושא ניהול הידע ספרייה בה ניתן למצוא מאגר מאמרים העוסקים בניהול קשרי לקוחות מנקודת המבט של ניהול ידע. מומלץ >>
הטיפים המוצגים לעיל הנם טיפים המבוססים על ניסיוננו בעבודה עם מערכת ה - Share Point . כוחם יפה וניתן ליישמם עם שינויים קלים גם בטכנולוגיות נוספות. אין בטיפים אלו עדות להעדפת טכנולוגיה זו או אחרת.
ב SharePoint קיים >>
EVERYTHING 2.0 הוא אתר העוסק בטכנולוגיית WEB 2.0 . הבלוג מחבר בין המושגים "knowledge sharing" ו - "knowledge management" ויוצר את המושג KNOWLEDGE 2.0 . בבלוג ישנה רשימת קישורים המממשים את החיבור >>
" Knowing others is wisdom, knowing yourself is Enlightenment " (אנונימי).
ירחון 2KNOW עוקב אחר אירועי ניהול הידע המובילים בארץ ובעולם: לקורסים וכנסים העדכניים ביותר של חברת ROM לחצו כאן לקורסים וכנסים העדכניים ביותר בארץ ובעולם לחצו כאן
>>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 *
Tel 077-5020771/3 *
רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מיקוד 67135