ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון יוני 2007 - מהדורה מס' 93
גיליון יוני 2007 - מהדורה מס' 93
גיליון:
ROM למען הקהילה
אנו בחברת ROM Knowledgeware חרטנו על דגלינו את ערך האנושיות. במסגרת זו, אנו פועלים להגברת מעורבותנו והתרומה לקהילה. אנו שמחים להודיע על כוונתנו להציע את עזרתנו לארגונים ועמותות העוסקים בתרומה לקהילה.  >>
עולם העסקים בו אנו נוטלים חלק, משופע ספקי שירותים. החל משירותי טלפוניה, אינטרנט ולוגיסטיקה למיניהם וכלה בשירותי צפייה. בסיס הלקוחות הוא הנכס החשוב לנו ביותר. טיפוח ופיתוח לקוחות קיימים נחשב לאחד מחמשת מנועי הצמיחה  >>
ספר זה, Working Knowledge, נכתב ע"י שניים ממובילי ניהול הידע בעולם- Larry Prusak ו- Thomas Davenport. הספר נכתב ה- 1998, ומהדורה רכה, הכוללת תוספת של הקדמה, נכתבה בשנת 2000. אם צריך לתמצת את הספר במשפט קצר: הקלאסיקה  >>
מי מאיתנו לא הרגיש שהשיתוף בידע דורש זמן והשקעה שאין ביכולתו לתת? הרי כולנו עמוסים וכורעים תחת נטל העבודה היומיומית, אם כך כיצד נעודד שיתוף בידע במקום העבודה?   נכון, בטווח המיידי הציפייה לשיתוף בידע גורמת לתחושה  >>
הגידול המתמיד בפער שבין הקיבולת והיכולות של מערכות האחסון ואחזור הנתונים, לבין היכולת של המשתמשים לנתח בצורה מועילה את המידע ולפעול לפי מסקנות הניתוח, מונע פעמים רבות ניצול יעיל של גודש המידע שקיים בארגון. כיום, כאשר  >>
ניהול ידע אינה משימה של אדם אחד, מוכשר ככל שיהיה. אחד מהתנאים הקריטיים להצלחה (CSF- Critical Success Factors) הנו מבנה ארגוני תומך. על פי רוב, אנו מקימים ועדת היגוי, שתפקידה ללוות את המהלך מבחינה ניהולית, בעיקר בהיבטים  >>
היסודות בניהול מערך לתמיכת לקוחות   בעבר, הטלפון היה האמצעי העיקרי לתקשורת בין הלקוח והעסק. בנוסף לעלותו היקרה, תמיכה טלפונית הינה מוגבלת על ידי מספר מדדים כולל שעות הפעילות וכן הזמינות של נציג השירות או מומחה התמיכה.  >>
הסביבה התחרותית בה אנו פועלים, מחייבת אותנו לפתח מוצרים ושירותים חדשניים על מנת להתבלט ולהצליח. ניהול ידע המעודד ותומך בחדשנות, יכול להוות גורם מסייע משמעותי מאוד ולהוביל להצלחה.  המאמר סוקר בקצרה,  מספר  >>
אתר החודש, מכיל מידע מקיף ומגוון בנושאי ניהול ידע. האתר שהוקם ברוח שיתוף עם אחרים על מנת לעזור להם להצליח, מתיימר לעזור לארגונים המעוניינים להשיג יתרון תחרותי והכרה בינלאומית באמצעות ניהול ידע. נחמד ומעניין.
 >>
אחד הכלים השימושיים ביותר בעיצוב דף באתר Sharepoint   הנו השימוש ב Webpart -   מסוג "עורך תוכן", אשר באמצעותו ניתן לשלב תמונות וטקסט זה לצד זה על פני Webpart   אחד.   השימוש ב Webpart - מסוג  >>
הבלוג החודשי מצביע על מספר סיבות בגינן הודו וסין עתידות לעקוף את מדינות המערב ובראשן ארה"ב, בתחומי ניהול הידע, כמו שעשו בתחום ניהול האיכות. כדאי לקרוא!
"The more extensive a man's knowledge of what has been done, the greater will be his power of knowing what to do."                                                                                                 >>
  ירחון 2KNOW עוקב אחר אירועי ניהול הידע המובילים בארץ ובעולם: לקורסים וכנסים העדכניים ביותר של חברת ROM   לחצו כאן   לקורסים וכנסים העדכניים ביותר בארץ ובעולם לחצו כאן
 >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135