ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון נובמבר 2016 - מהדורה מס' 206
גיליון נובמבר 2016 - מהדורה מס' 206
גיליון:
1. קורס ניהול ידע יחל ב 1/12/2016, לפרטים והרשמה ניתן לפנות ל yamit@kmrom.com  
 
2. דרוש מנהל תחום ידע
בעל תואר ראשון במדעי המדינה או תעשיה וניהול ובעל ניסיון בהקמת והפעלת מערך ניהול ידע בארגון  >>
למי מאיתנו אין היום לפחות מכשיר דיגיטלי אחד המחבר אותנו לעולם - סמארטפון, מחשב נייד, טאבלט, וכו' וכו'. בכל זמן נתון אנו יכולים לשלוף באמצעות המכשיר מידע על כל דבר שרק עולה על דעתנו, לשלוט במידע האישי שלנו, לשמור על קשר רציף  >>
UI- בחזרה ליסודות

יש האומרים שממשק משתמש טוב הוא כזה שתוכנן "לא להפריע".

מה זאת אומרת? לא להסיח את דעתו של המשתמש, אלא, לעזור לו להשלים את מטרותיו.

אם "לא נפריע" למשתמש, נייצר אצלו מחויבות ורצון לשוב  >>
יש אפליקציה!

אפליקציית SharePoint (לאנדרואיד ולIOS) הוכרזה רק לפני מספר חודשים בודדים, כעת הגרסה הראשונה הושקה וניתן להורידה בחנויות האפליקציות Google Play ו Apple Store.

האפליקציה היא חינמית להורדה, ותהליך ההורדה  >>
בלוג בשם Right Answers עם מאגר פוסטים רחב בנושא ניהול ידע
 
לקריאה  לחצו כאן

סרטון עם טיפים בניהול ידע לשיפור שירות הלקוחות
 
לצפייה  לחצו כאן

כנסים בארץ
 
שם האירוע: כנס ניהול ידע ומסמכים
מיקום האירוע: המאה ועשרים 6 ראשון לציון
תאריכים: 24/11/2016
פרטים נוספים:  לחצו כאן
 
כנסים בעולם
 
שם האירוע: KM World 2016
מיקום האירוע: Washington  >>
הספר The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty, הינו ספר שנכתב במשותף ע"י Matthew Dixon, Nick Toman and Rick Delisi (מחברת ייעוץ המתמחה במוקדי שירות ששמה CEB) הספר ראה אור  >>
על ניהול ידע בסביבה לתמיכה בלקוחות
 
לקריאה  לחצו כאן

המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135