ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון יוני 2019 - מהדורה מס' 237
גיליון יוני 2019 - מהדורה מס' 237
גיליון:
1. מפגש הקיץ של פורום ניהול הידע בישראל יתקיים ב 19.6 במשרדי גוגל. לפרטים והרשמה לחצו כאן 
 
2. קורס ניהול ידע מחזור 43, ייפתח ב 24.10.19, לפרטים והרשמה ניתן לפנות ל yamit@kmrom.com
 
3. APQC הכריזה  >>
מהי קבוצה? מה התנאים ההכרחיים לקיומה ולהצלחתה? ומה מייחד קבוצה לפיתוח ידע אל מול הגדרות אלו? המאמר הבא ידון וינסה לשפוך אור על הנושא.

לקבוצה יש הגדרות רבות, אך זיו ובהרב (2001) מנסים לאגד מתוכן את המרכזיות:
"יחסי  >>
מכירים את המושג חווית לקוח דיגיטלית (Digital Customer eXperience )? למי שלא מכיר, מדובר בחוויה (התהליך) שעובר לקוח כאשר הוא באינטראקציה עם פלטפורמת אונליין של מותג.

רבים מסתכלים על חוויה דיגיטלית כאירוע חד פעמי, כאשר  >>
 הבנת השפה האנושית הינה נושא מורכב, שכן אנו מבטאים את עצמנו בדרכים שונות ומשונות הן בעל פה והן בכתב. ישנן מאות שפות ולכל אחת מהן כללי דקדוק ותחביר משלה, סלנג משלה ועוד. בנוסף לכך, כאשר אנו כותבים, אנו לעתים נוטים להשתמש  >>
שם האירוע: מפגש הקיץ של פורום ניהול ידע בישראל
מיקום האירוע: משרדי גוגל, יגאל אלון 98 תל אביב
תאריכים: 19/06/2019
לפרטים נוספים: לחצו כאן
 
 
כנסים בעולם:
 
שם האירוע: KM Summit 2019
מיקום  >>
הספר, Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth and Happiness, הינו ספר שנכתב במקור בשנת 2008, ועודכן בשנת 2017. הוא נכתב ע"י זוכה פרס נובל לכלכלה Richard H. Thaler ועמיתו, זוכה פרס הולברג, Cass R. Sunstein.  >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135