ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון ספטמבר 2001 - מהדורה מס' 24
גיליון ספטמבר 2001 - מהדורה מס' 24
גיליון:
עובדי ניהול ידע אינם מרוצים מתפקידם.
מסקר שנערך השנה בהודו (!!) נבחנה רמת שביעות רצונם / שחיקתם של מספר קבוצות עובדיםביניהם עובדים שתפקידם בארגון הנו ניהול הידע. הסקר הקיף 150 בכיריםהמייצגים את המקצוע בהודו. 28% מהנשאלים  >>
מנסיוננו בניהול ידע בארגונים למדנו, שתרבות של שיתוף בידע היא תנאי הכרחי לניהול אפקטיווי של הנכס האסטרטגי הזה. בהעדרה, גם נהלים חכמים ומערכות מידע משובחות לא יספיקו. במקום שבו עובדים מאמינים שאם ישתפו אחרים בידע שלהם  >>
כאשר מקימים מאגר ידע, אחת הבעיות הרווחות הוא איך לדאוג לעדכניות התכנים. בשלב הקמת המאגר   ובניית גרעין התוכן אמנם מתרכזם בידע שכדאי לנהלו (במושגי עלות-תועלת), אך עדיין מלאכת ניהול התכנים אינה פשוטה. בשלבי ההקמה  >>
והפעם הפניה למאגר גדול ומאורגן (!!) המרכז חומרים בנושא ניהול הידע.
המידע מאורגן ב- 17 קטגוריות שונות לרבות:
א.מבוא.
ב.Case Studies.
ג.שווקים.
ד.עיתונים.
ה.כנסים.
ועוד.

צפיה מהנה!


 >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


רבים מאיתנו נוטים לראות בניהול מסמכים וניהול תוכן כאילו הם שמות נרדפים לאותו הדבר. אולם למעשה מדובר בשני תחומים שונים שלהם הרבה מן המשותף. נעמוד על מספר הבדלים בין ניהול תוכן לניהול מסמכים:
· מסמכים הינם מידע מוגדר  >>
Always listen to the experts. They will tell you what can't be doneand why. Then do it.
-- Robert A. Heinlein


המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135