ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון אפריל 2002 - מהדורה מס' 31
גיליון אפריל 2002 - מהדורה מס' 31
גיליון:
תחום ניהול הידע עובר מהפכה. לאור מגמות השוק והמצב הכלכלי החדש שנוצר, גם בתחום ניהול הידע חל שינוי. ספקי הכלים לניהול ידע החלו להתאים עצמם למצב תוך שהם עוברים למגמה של השקעה במיתוג חבילות של יישומי KM ספציפיים למגזרים וצרכים  >>
בפינה חדשה זו נביא לכם מדי פעם מידע על ספרים חדשים בנושא ניהול ידע. במידה וקראתם ספר מומלץ במיוחד נשמח אם תשתפו אותנו ואנו נפרסם את התרשמותכם. והפעם שלושה ספרים שיצאו לאחרונה:
1.Knowledge Management in the SocioTechnical  >>
כידוע, ניהול ידע מיטבי כולל תמיד התייחסות לשלושה מרכיבים: התרבות, התהליך והמחשוב (טכנולוגיה). בחרנו להתעמק הפעם במרכיב הטכנולוגי, בהסתכלות מאקרו על תמונת העל: הארכיטקטורה של הפתרונות. נקדים ונאמר שהפתרונות מרובים.  >>
קהילות ידע הנם אחד התחומים היותר מטופלים בתחום ניהול הידע בעולם ובארץ. להלן מספר עקרונות מנחים לניהול קהילת ידע מצליחה: א. התנדבות: ההשתתפות בקהילה אסור שתהיה מחייבת. קהילה שכזו אינה אפקטיבית. לא מספיק שתת-ארגון מסוים  >>
נוסף על כותרות חמות בנושא ניהול ידעספריםמאמרים ופורום לניהול ידע KMLF תוכלו למצוא באתר גם מידע ביחס לניהול תוכן והון אינטלקטואלי.
צפייה מהנה!


 >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


עוגן מקורו באניות ובים. אולם, יש לו תפקיד חשוב (בהשאלה כמובן) גם לצורכי ניהול ידע. עוגנים אנו מכנים את המרכיבים בעשייה הארגונית בהם משלבים את ניהול הידע. נסביר ונדגים. התהליך הינו אחד ההיבטים בפתרון ניהול הידע הכולל גם  >>
"People come firstprocess is important and technology is an enabler. But- if you do not have the content- all is nothing"
-- Reid SmithSchlumberger KM


 >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135