ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון
פברואר
2006
-
מהדורה מס'
77
גיליון
פברואר
2006
-
מהדורה מס'
77
גיליון:
מסירת נתוני חיפוש אנונימיים ע"י החברות המפעילות מנועי חיפוש לממשל – פגיעה בחופש הפרט.
yahoo, אמריקה on line ומיקרוסופט (msn) ,הודו שהן מוסרות לממשל האמריקאי נתונים על הרגלי החיפוש של כולנו.
כשאנו מחפשים מידע במנועי >>
הקדמה : עיתון 2know עוסק בפן המתודולוגי של ניהול הידע. אולם, מעת לעת, בהתפתחויות טכנולוגיות מסוימות, אנו מפרסמים סקירות טכנולוגיות במהותן. הסקירות כתובות בשפה פשוטה ועשויות לעניין את כל העוסקים בניהול ידע. מגוון הפתרונות >>
ביצוע הפקת לקחים בשיטה הקלאסית מתרגמת בסופו של התהליך לשני תוצרים עיקריים: לקחים ומשימות לביצוע. המייחד את הלקחים והמשימות משאר חלקי התחקיר היא העובדה שבניגוד לחלקים הקודמים להם (איסוף עובדות, גיבוש ממצאים ומסקנות) >>
כולנו מוקפים כל הזמן במותגים. מותג, Brand , הוא מונח מתחום השיווק, המתייחס לסממנים החיצוניים של ארגון, מוצר או שירות המבדילים אותם ממתחריהם. סממנים אלה עשויים להיות: שם ("יופלה") , סיסמה ("טעם החיים" >>
חודש שעבר, הצגנו מאמר על ניהול ידע בצבא קנדה. מסתבר, שלא רק הצבא עוסק בניהול ידע אלא גם המשטרה. להלן קישור למאמר (126 עמודים) על יישומי ניהול ידע בשיטור.
אתם עוסקים בפרויקטים של ניהול ידע? מחפשים רעיונות ודרכי התמודדות עם אתגרים? או אולי יש לכם רעיונות ואתם מחפשים היכן לשתף אותם? האתר הבא הוא עבורכם: www.kmtool.net- אתר העוסק בקידום השיתוף ובסיוע לתכנון פרויקטי ניהול >>
שם: ר.
תחום: פורטלים ב- Share Point
ניסיון: בתפקידי האחרון נטלתי חלק מצוות לקידום ניהול הידע בארגון רפואי גדול. ידע רב בתכנת ה Share Point , סיוע בבניית פורטל ארגוני כולל הדרכה והטמעה בקרב משתמשים, ייעוץ תכני ועיצובי, >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.
"ההתכנסות יחד היא התחלה. ההישארות יחד היא התקדמות. העבודה יחד היא הצלחה".
הנרי פורד
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 *
Tel 077-5020771/3 *
רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מיקוד 67135