ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון מאי 2017 - מהדורה מס' 212
גיליון מאי 2017 - מהדורה מס' 212
גיליון:
1. קורס ניהול ידע לדעת יותר ייפתח ב 8.6.17 לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות ל yamit@kmrom.com
 
2.    ROM  מברכים את עיריית כפר סבא ואת חברת הגמל  IBI שמתחילים לנהל את הידע במוקד השירות  >>
מגיל 14 אני עוסקת בעולמות השירות ולא תאמינו אבל עדיין אוהבת לתת שירות ולעסוק בשיפור שירות.

למרות זאת במפגשים רבים ששאלו אותי על חווית שירות יוצאת דופן שתמיד אזכור קשה לי לתת דוגמא ספציפית. שלא תבינו לא נכון, קיבלתי שירות  >>
ממשק משתמש (UI) נקשר אצלנו בדרך כלל להיבטים חזותיים וגרפיים של מערכת. אכן כך, אך כיום ישנם גם מאפיינים נוספים המאפשרים שיפור של חווית המשתמש.

Conversational UI הוא ממשק משתמש המדמה שיחה עם אדם אמיתי. במקום לחיצה על תפריטים  >>
איזו מערכת טכנולוגית לניהול ידע כדאי לי לרכוש לארגון שלי?

שאלה זו חוזרת אצל לקוחות רבים, הן אצל לקוחות "חדשים" בתחום, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום ניהול הידע בארגון שלהם, והן אצל לקוחות "ותיקים",  >>
מאמר מהעולם והפעם ישראלי...
לקריאה  לחץ כאן
 

בלוג של Harold Jarche בנושא ניהול ידע
 
 

סרטון של ניק מילטון בנושא ניהול ידע
 
 

כנסים בארץ
 
שם האירוע: פורום KMI- נגישות, הנגשה, הגשה
מיקום האירוע: המאה ועשרים 4 ראשון לציון
תאריכים: 17/5/2017
פרטים נוספים:  לחצו כאן
 
כנסים בעולם
 
שם האירוע: New KM Masterclass - KNOW SUCCESSion< >>
הספר המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל, הינו ספר שנכתב ע"י כריס אנדרסן, נשיא ואוצר ראשי של TED, ולמעשה, האבא והאימא של TED, מי שיצר את הפורמט שאנו מכירים, של הרצאות קצרות, ממוקדות ומוצלחות. ומי, אם לא מאדם כזה, כדאי  >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135