ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון מרץ 2003 - מהדורה מס' 42
גיליון מרץ 2003 - מהדורה מס' 42
גיליון:
והפעם – פרס על מצויינות בניהול ידע
החודשזכתה חברת "TheBrain Technologies Corporation " בפרס "מוצר השנה לניהול ידע" המוענק ע"י המגזין “Call Center” עבור המוצר "BrainEKP for Customer  >>
מה הקשר? ידע = הבנת המשמעות של מידע/ארועים/תהליכים   אני צריך ידע בכדי לנהל? ככל שמנהל מבין/יודע יותר, משתפרת יכולתו לקבל החלטות מהירות וטובות עם פחות מידע. מנהלים ללא ידע בתחום יתקשו להחליט החלטה נכונה ומהירה ללא  >>
כבר שנתיים ויותר בישראל שנושא הפורטל הוא אחד הנושאים החמים בניהול ידע בפרט ובמערכות מידע בכלל. מדברים, בונים, מתעסקים ואפילו רבים מי אחראי. ועם זאת, כמות ההצלחות לא מסעירה. קיימים פורטלים לא מעטים ב- Production , אך לא  >>
פעמים רבות אנו מתלבטים לגבי הוספת תובנות הנראות ברורות מעליהן. בכל ארגון, בכל נושא, יש אוסף לא מבוטל של תובנות, שידיעתו הכרחית לביצוע טוב של העבודה, אך נראה שהוספתן תגרע למאגר, שכן בדיעבד, למכיר את המלאכה, הן ברורות מעליהן.  >>
לעיתים קרובות אנו מזכירים כי ניהול ידע בארגון לעולם לא נגמר. כמות המידע היא בדרך כלל ביחס ישר לגודל הארגון ולוותק שלו, ככל שארגון גדול יותר כמות המידע גדולה יותר וככל שהארגון וותיק יותר כך הן כמות המידע שנצברת והן התובנות  >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


'If money is your hope for independenceyou will never have it. The only real security a man will have in this world is a reserve of knowledgeexperience and ability'
– Henry Ford


 >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135