והפעם – פרס על מצויינות בניהול ידע
החודשזכתה חברת "TheBrain Technologies Corporation " בפרס "מוצר השנה לניהול ידע" המוענק ע"י המגזין “Call Center” עבור המוצר "BrainEKP for Customer Care". הוותיקים שבינינו זוכרים אולי כי אין זה פרס ראשון של החברהוגם בשנת 2001 זכה המוצר שלהם בפרס "מוצר ניהול ידע מבטיח"במסגרת כנס ניהול ידע העולמי בסנטה קלרה.
לדבריו של עורך העיתון “Call Center” הרושם העמוק שהמוצר משאיר הנו ביכולת הייחודית לפריסת קשריםיכולת ההופכת אותו לאחד הכלים החזקים לבניה וניווט במאגרי ידע.
“BrainEKP for Customer Care” מאפשר לאנשי שירות לקוחות להתיעל ולשפר את תפוקתם ע"י פריסת כל גורמי המידע הרלווטים בתצוגה דינמית המשקפת את הדרך בה הסוכנים עצמם חושבים ומתנסים בנושאים הקשורים ללקוחות.
תפיסת ניהול הידעהעומדת מאחורי המוצרשמה את הדגש לא על הישויות עצמןאלא על הקשרים ביניהם היוצרים את ההקשר הרלוונטי לארגון.
פרטים נוספים על החברה והמוצר ניתן למצוא בקישור להלן.
בשולי החדשות- אופס...
מיקרוסופט חשפה בטעות כנראהלכמה שעות באתר המפתחים שלה את גרסת ה- OFFICE הבאה שתשתחרר כנראה בקיץ הבא. מסתבר ש- SHAREPOINT יהווה חלק מה- OFFICE עצמו. שיווק אגרסיבי בפתח...