ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון יוני 2001 - מהדורה מס' 21
גיליון יוני 2001 - מהדורה מס' 21
גיליון:
הבנקים האירופאים משקיעים במערכות המקשרות אנשים לאנשים ואנשים לידע. הידע הנכון בזמן הנכון הוא עניין חיוני ביותר כשמדובר בבנקים. אולם ניהול ידע עדיין בחיתוליו כשמדובר בבנקים ורק 20% מהבנקים במערב אירופה אכן מנהלים ידע.  >>
קהילות ידע, המוכרים גם בשם קהילות מומחים או Communities of Practice , הנן קבוצות של אנשים להם ידע משותף. על פי רוב, הכוונה לקבוצה רוחבית של אנשים בארגון, שאינם יושבים תחת אותה שייכות ארגונית, אלא פזורים במקומות שונים ולעיתים  >>
האינטרנט, המשמש כתשתית למידע ארגוני, אמור להגדיל באופן דרמטי את פרודוקטיביות העובדים בחברה. מציאות לצערינו אינה כזו. המציאות היא שלרוב האינטראנט שרוי בבלאגן גדול, עובדים מבזבזים זמן מופרז בנסיון למצוא פתרונות לבעיותיהם.  >>
פורטל ניהול ידע לאנשי מקצוע העוסקים בתחוםחוקרים ומספקי פתרונות.
ניתן להרשם כחבר בחינםאפשר להציע חדשות בנושא ניהול ידע באופן עצמאיניתן לנווט בין נושאים רלוונטיים לפי הצורך. בנוסף האתר מציע הפניות לאתרים נוספים ע"פ  >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


אונטולוגיה, על פי המילון- חקר ההוויה. אונטולוגיה של ארגון- מפת הקשרים בין המילים המדוברות בארגון:  כלומר, עולם המינוחים והקשרים ביניהם. המילים עצמן, הלא הן הז'רגון המקצועי ארגוני- מכונות טקסונומיה. האונטולוגיה  >>
"There is much pleasure to be gained from useless knowledge."
-- Bertrand Russell
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
-- Sir Benjamin Disraeli


 >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135