ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון יולי 2001 - מהדורה מס' 22
גיליון יולי 2001 - מהדורה מס' 22
גיליון:
ההאטה הכלכלית מעיבה על כולנו. אולםלמרות ההאטההתחזיות לטווח הרחוק על עתיד ניהול הידע חיוביות:
הזמנים הקשים שעוברים על עולם ההייטקאינם משפיעים בהכרח על היקף ההשקעה של חברות בניהול ידע. מאחר וחברות רבות רואות בניצול הידע  >>
השבוע השיקה חברת בזק את הלוגו החדש שלה. צעד זה מצביע על שינוי ויציאה מקיבעון העבר אל העתיד. אולם, מסתבר כי לא על הלוגו לבדו מובילה חברת בזק שינויים. נפגשנו עם יגאל חמיש, מנהל ידע בחטיבת הנדסה ותכנון ושמענו ממנו על פעילות ניהול  >>
ניהול תוכן מהו? ניהול התוכן משמש לאחזור, הפצה ושימוש חוזר בידע   שנרכש בעבר, ובכך מסייע לעובדים לבצע טוב יותר את עבודתם ובעיקר להגדיל את היתרון התחרותי של הארגון: בלב ליבו של ניהול הידע נמצא התוכן. האתגר המשמעותי  >>
פורטל עבור פורום EC לניהול ידע.
פרויקט בן 3 שנים ע"מ לבנות קהילת KM באירופה. המטרה היא לתמוך ולזהות אגודות במונחיםיישום והטמעה של ניהול ידעולהגדיר "KM Made in Europe”
האתר מספק חדשות ניהול ידעאירועיםמאמרים  >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


היום, עקב ריבוי הידע והמידע המתועדים, מתנהלת מלחמה עיקשת בין ה- PULL ל- PUSH. PULL - בה העובד מגיע ביוזמתו לידע. חסרונה העיקרי: המשתמש לא יודע מה אינו יודע ומה עליו לבקש ולדרוש. PUSH - בה הידע מגיע לעובד בדחיפה. חסרונה  >>
"The goal should merely be to facilitate the creationdistributionand use of knowledge by others. Furthermorethe knowledge managers themselves should not imply by their words or action that they are more knowledgeable  >>
המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135