ירחון 2Know לניהול ידע
ירחון 2Know לניהול ידע
גיליון נובמבר 2001 - מהדורה מס' 26
גיליון נובמבר 2001 - מהדורה מס' 26
גיליון:
KMWorld ו – Orbital Software השיקו לאחרונה קהילת ניהול ידע:
The KMWorld Knowledge Community.
האתר מאפשר לאנשי מקצוע בתחום לשאול שאלות הקשורות לניהול ידעלקבל תשובותליצור קשר עם מומחים ולשתף ניסיון מעשי. בנוסף הוא מספק  >>
נדבך חשוב בניהול ידע הינו התוכן, אותו הזכרנו ע"ג דפי ירחון זה לא אחת. הטיפול בתוכן אינו מסתכם רק באיסוף התכנים מהמקורות השונים. הטיפול הדרוש בתוכן כולל שלבים רבים, אותם נפרוט להלן: השלב הראשון הינו הגדרת צרכים – הגדרת  >>
קהילות ידע, המוכרות גם בשם קהילות מומחים או Communities of Practice , הנן קבוצות של אנשים להם עניין משותף. על פי רוב, הכוונה לקבוצה רוחבית של אנשים בארגון, שאינם יושבים תחת אותה שייכות ארגונית, אלא פזורים במקומות שונים  >>
איני חולק על תבנית העקרונות המפורטים לניהול הידע בארגון.
מנהלי הידע באשר הםמודעים לחשיבות העקרונות ומימושם. המכשלה המרכזית נעוצה לדעתי במודעות ובהפנמת החשיבות של הנושאבקרב מנהלי החברות. זהו היעד העיקרי לשכנוע בחשיבות  >>
כנסים קורסים ויתר פורומים בארץ ובעולם.


תהליך של איחוד תוצאות חיפוש ממקורות מידע שונים. ישנם לא מעט כלי תוכנה המתמחים בנושא. הנחת העבודה: יש הרבה מערכות בארגון, לכל אחת מנוע המחפש באופן מיטבי מעליה. המשתמש רוצה ליהנות מהידע הקיים במערכות והמנועים החזקים שמעליו.  >>
"He who knows others is learned; he who knows himself is wise." --Lao-Tzu


המגזין נכתב ע"י חברת Rom Knowledgeware
Fax 077-5020772 * Tel 077-5020771/3 * רח' בר כוכבא 23, בני ברק מיקוד 67135