והפעם על "BA", קונספט יפני המושאל לעולם ניהול הידע.
BA, או בתרגום חופשי לאנגלית "מקום" הוא "שטח משותף הנועד לחיזוק/פיתוח קשרים".
ה- BA יכול להיות פיזי, דוגמת פינות קפה בארגונים, או דוגמת מקום כינוס של פורומים מקצועיים.
ה- BA יכול להיות וירטואלי, דוגמת ה- Chats המתנהלים דרך האינטרנט.
אך ה- BA יכול להיות גם רוחני. תהליך עבודה, במהלכו מתפתחים קשרי עבודה לא פורמליים, לקוחות לספקים, לדוגמא.
ה- BA משמש כמובן, ככר ליצירת ידע חדש.
לפרטים נוספים על BA, על סוגיו השונים והשפעתם על עולם ניהול הידע, ניתן לפנות ל- cmr@haas.berkeley.edu.