מאמרים נוספים ברשת הידע:
חדשות רום- יוני 2006

סדנת ניהול ידע באמצעות office

בסקר ניהול ידע של ישראל שהתקיים זו השנה השנייה ברציפות כחלק מכנס ניהול הידע השנתי, הוגרל בין כל המשתתפים פרס השתתפות בקורס ניהול הידע "לדעת יותר" של חברת ROM.

הזוכה השנה היה רוני מנור- מנהל הידע של המועצה לביטחון לאומי, בחר להמיר את הפרס בסדנה אישית אחד על אחד של 4 שעות על ניהול ידע באמצעות office.

במהלך הסדנה שהתקיימה ב 11/5 למד רוני על שיטות לארגון מסמכים בתיקיות, ניהול אינדקס, הקמת מיני פורטל באמצעות power point וטיפים לניצול נכון של תוכנת ה- outlook לצורכי ניהול ידע.

ההכנות לסדנה והסדנה עצמה, הוכיחה גם לנו שלא משנה כמה אדם יודע על office, יש תמיד מה ללמוד בתחום הניצול שלו לצרכי ניהול ידע.



כנס פורטלים של אנשים ומחשבים בהנחיית מוריה לוי- מוצלח כתמיד

ב- 18/5 נערך בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיתה של מוריה לוי, מנכ"לית ROM Knowledgeware, כנס בנושא פורטלים, במלון הילטון ת"א.

את הרצאות הכנס פתחה מוריה לוי, שהסבירה את ההבדל בין כל המושגים שכולנו כל הזמן מערבבים- האתר, הקהילה והפורטל. מוריה גם עמדה על השפעת האינטרנט על התפתחות הפורטלים בארגונים, והצפי להתפתחויות חיוביות דומות גם בהמשך.

עוד נאמו בכנס (לפי סדר הופעתם): עינת שמעוני, אנליסטית בשוורצקוף יועצים שדיברה על המניעים לכניסה של ארגונים לעולם הפורטלים, ועל 2 סוגי שני סוגי פורטלים: פורטל השער והפורטל היישומי. איילת ביגר, מנהלת תחום שיתופיות, קבוצת התוכנה של יבמ ישראל שתיארה את WorkPlace, חבילת השיתופיות של יבמ. נאוה כהן, ראש צוות קידום אינטרנט בחברת חשמל, שתיארה את הקמת אתר החברה.

איל פאר, מנהל פרויקטים ב- ROM שהסביר על הקמת פורטלים ואתרים בצורה מהירה.

גלית מסקיליסון מנהלת פרויקטים ב-ROM, שדיברה על החשיבות, התועלת וההכרח שבניהול התכנים שבפורטל.

מאמרים נוספים ברשת הידע: