מאמרים נוספים ברשת הידע:
מה חדש ברום? דצמבר 2004

הקמת קהילות ידע ממשיך להיות נושא פעילות מרכזי בארגונים המנהלים ידע, ועל כן גם ב- ROM.

עבור לקוח גדול אנו משדרגים קהילה לקהילה גלובאלית, ונערכים לתשתית (מעבר לתשתית בשפה העברית) גם באנגלית (כשפת ברירת מחדל) וגם ב- 5 שפות נוספות. נושא התוכן הנו כה קריטי, שאנו מאפשרים תרגום חלק מן החומרים לשפות מקומיות (מקווים להיעזר במנוע תרגום), תוך יצירת בסיס אחיד בשפה האנגלית לכל החומרים שאינם מתורגמים.

עבור לקוח אחר אנו מקימים מספר קהילות בנושאים בנקאיים וחווים הצלחות המלמדות על החסר הענק שהיה בנושא. באחת הקהילות שהוקמו לאחרונה, נרשמים כל יום מאות כניסות של משתמשים שונים, והמשובים מלמדים שלא רק המשתמשים מאושרים אלא גם הלקוחות מתלהבים מהעליה ברמת המענה.

ישנן עוד קהילות נוספות המוקמות, כל אחד וסיפורו הוא. אם נשים את האצבע על הדבר החשוב ביותר בהקמת הקהילה (מעבר לצורך, כמובן), הרי שהוא: הבניית מומחי התוכן לתפקידם: בחירת מומחי תוכן מתאימים; לימודם באופן הדרגתי את תפקידם ואת ההבדל בין נקודת מבטם לנקודת מבטו של צרכן הידע; סיוע בעת הכנסת גרעין התוכן הראשוני; והעצמתם תוך מתן כלים טכניים ומתודולוגיים להתמודדות עם התפקיד.

נשמח לעמוד גם לצדכם בהקמת קהילות ידע או שיפור קהילות קיימות.



מאמרים נוספים ברשת הידע: