כלי AI חדשים לשיפור הפרודוקטיביות
מאת: מושיקו אופיר

עולם ה-AI (בינה מלאכותית) נמצא בכל מקום, ולאחרונה צבר תאוצה בזכות ChatGPT ו-Midjourney. באמצעות כלים שונים, יכולה בינה מלאכותית להקל על פעולות שבעבר הלא רחוק הצריכו המון עבודה כדי להגיע לתוצר סופי.

אולי לא ידעתם, אבל יש כלים שאנחנו משתמשים בהם מדי יום הנעזרים ב-AI, למשל פייסבוק שממליצה על תגי תמונות באמצעות זיהוי תמונות, Waze שמציעה מסלולי נסיעה אופטימליים בשילוב מודלים של חיזוי, אמזון הממליצה על מוצרים שיכול להיות שגם תאהבו בעזרת אלגוריתמים חכמים של למידת מכונה וכו'.

אז בואו נצלול רגע למושג הגדול הזה: AI היא הרעיון שמכונות יחשבו כמו בני אדם, או במילים אחרות, יבצעו משימות כמו חשיבה, תכנון, למידה והבנת שפה. הבינה המלאכותית לא מתקרבת עדיין לאינטליגנציה האנושית, אבל יש לה השלכות גדולות על העתיד ועל החיים שלנו. המוח מאחורי בינה מלאכותית הוא טכנולוגיה הנקראת למידת מכונה, שנועדה להפוך את העבודה שלנו לקלה יותר ולפרודוקטיבית יותר.

כיום, ארגונים רבים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לספק ערך עסקי גדול יותר לצורך הגברת הפרודוקטיביות, לשיפור חוויית הלקוחות, לקבלת החלטות טובות יותר וליצירת הזדמנויות הכנסה חדשות.

בזכות הצמיחה המהירה של ה-AI, בזמן האחרון צצים כפטריות אחרי הגשם הרבה כלים מבוססי AI שנועדו ליצור באופן אפקטיבי ומהיר ולייעל את הפעולות שלנו, הן כמשתמשים אישיים והן כחברות עסקיות. הנה כמה דוגמאות בנושאים שונים:

  • שמע:
    • AI המסיר קולות רקע, רעשים והד משיחות - Krisp: https://krisp.ai/
    • יצירת מוזיקה ייחודית המלווה את סיפור המותג - Beatoven:  https://www.beatoven.ai/
    • הקלטה באיכות אולפן מבוססת AI מהמחשב הביתי - Podcastle: https://podcastle.ai/

 

  • תוכן:
    • תוכן מבוסס AI ליצירת תקשורת אפקטיבית מול משתמשים - Copy: https://www.copy.ai/
    • יצירת דפי תוכן מבוססי AI - Unbounce Smart Copy: https://unbounce.com/ 
    • יצירת תוכן אותנטי למיילים, רשתות חברתיות ומסמכים - Wordtune: https://app.wordtune.com/

 

 

 

לסיכום, ל-AI שימושים רבים ואפקטיביים שיכולים לעזור לנו, כשהעולם הטכנולוגי מתחיל להציע יותר כלים מבוססי AI, ולמעשה המהפכה כבר כאן. התובנה החשובה ביותר היא שיש לבחור את הכלים שנותנים לנו ערך אמיתי, כדי שנוכל לשלב את הבינה המלאכותית באופן אינטגרלי ואפקטיבי המותאם לצרכים שלנו.