מאמרים נוספים ברשת הידע:
חדשות ינואר 2023

1. שנה חדשה בפתח. יש תחושה בסיומה של שנת 2022 שניהול הידע עשה עוד כברת דרך: התרחב והעמיק. אנחנו מקווים שמגמה זו תמשיך גם ב 2023, ושנוכל להמשיך גם אנחנו להתרחב ולהעמיק ב ROM .  

כלל העובדים של ROM למדו וממשיכים להתמקצע, מעבר למתודולוגיות ניהול ידע, ייעוץ וניהול פרויקטים, גם במיומנויות החדשות של אוריינות למידה, אוריינות טכנולוגיות, שיתופיות, אג׳יליות, חשיבה ביקורתית וחשיבה יצירתית. 

כחברה, נקדם, מעבר למה מה שדובר עד היום, בו זמנית את ההסתכלות לעבר ולעתיד. עבר: שימור ידע של המומחים בארגונים להבטחת המשכיות עסקית בדרך טובה יותר מהחפיפה המקובלת. פיתחנו מתודולוגיה ייחודית ונבחן איך למתג אותה באופן נרחב. ועתיד: בשילוב מוגבר של טכנולוגיות וחדשנות בפעילויות ניהול הידע שלנו (AI ולא רק).  

תהיה שנה מעניינת. 

 

2. מוזמנים להירשם לקורס ניהול הידע הבינלאומי של KMGN והפעם בנושא השיתופיות החדשה. כולל 4 מודולים- Communication, Connection, Collaboration, Co-creation. לרישום (100$ לישראלים כי אנחנו חברים ברשת):  https://lnkd.in/gqduPFpm  

 

3. נפתחה ההרשמה לקורס מתודולוגיות ניהול ידע הבא של חברת רום שיתחיל ב- 01/03/23. 5 מפגשים מקוונים. יום בשבוע. לפרטים והרשמה: http://www.kmrom.com/Site/Knowledge_Management_Course.aspx  

 
מאמרים נוספים ברשת הידע: