ניהול ידע- להביא את העתיד- פוסט ראשון בסדרה
מאת: ד"ר מוריה לוי (תאריך פרסום: 10/04/2020)

נודה על האמת- ידע הוא משאב חשוב, אולי אחד היחידים שמשמעותי כל כך להצלחה, הן אישית והן עסקית. ובכל זאת, ה-RATING של המקצוע העוסק בידע ובקידומו (למי שלא מכיר: "ניהול ידע"), רחוק מלהיות במקום הראוי לו.

 

ישראל חברה בפורום ניהול הידע הבינלאומי: KMGN (Knowledge Management Global Network ). בפורום חברות 12 מדינות: הודו, צרפת, רוסיה, ארה"ב, יפן, אינדונזיה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הונג-קונג, סינגפור, תאילנד וישראל.

במסגרת תפקידי, אני אחראית מטעם הפורום על צוות משימה "ניהול ידע- להביא את העתיד".

משימה לא קטנה ויש הרבה כיוונים בהם ניתן לפעול. לאחר דיונים החלטנו להתמקד בשני קהלי יעד עיקריים:

העסקים, ובמרכזם מנהלים בארגונים אלו;

והציבור.

 

עבור העסקים היינו רוצים להציע:

פתרונות ניהול ידע יותר מתקדמים, בהם ניהול ידע משמעותי בהיבטים של:

  • AI- בינה מלאכותית
  • UX- חוויית משתמש
  • BOT-ים- פתרונות רובוטיים אוטומטיים
  • BIG DATA- עולם נתוני (ומידע) עתק.

היינו רוצים להצליח יותר בפתרונות המיושמים:

  • מיקוד בנושאים קריטיים לארגון
  • יישום בתפיסת AGILE (בהיבטי ערך ובמהירות יישום)
  • תוצרים המשולבים בתהליכי העבודה בקלות.

 

ועבור הציבור היינו רוצים להציע:

  • שפה ברורה
  • רלוונטיות.

 

אני פונה כאן לקהל שוחרי ומומחי ניהול הידע בעולם:

כל מי שחושב שיכול לתרום לאחד מנושאים אלו- התחברו לזוגות, חישבו, נסחו, ושלחו לנו רעיונות. עדיף באנגלית, כדי שנוכל לשתף את הצוות המוביל כולו.

כי צריך לעלות מדרגה; וכי תרומה משותפת תיהפך מאמץ שכזה לאפשרי ולאפקטיבי.

מחכה לכם...