כל הידע בארנק שלך
מאת: יעל פיצ'ייץ'

כאמא שעובדת משרה מלאה עם ילדים קטנים, וכפעילה חברתית ביישוב בו אני גרה, אני מוצאת את עצמי, לא מעט, בתחושה של פספוס ומרוץ נגד הזמן... כי חשוב לי להיות מעודכנת!
היכן החוגים הטובים ביותר, היכן המבצעים השווים ביותר ולפעמים שיש לי ערב פנוי, אני מחפשת
הצגה טובה או משהו אחר שאוכל לבלות עם בן זוגי כמה שעות איכות, רק אני והוא.
לא פעם, מצאתי את עצמי נוסעת לערים אחרות הסובבות את מקום מגוריי לחוגים, קניות ובילויים
מה שהוסיף לתחושת התסכול על בזבוז שעות מיותרות בנסיעות כשבעצם לא ידעתי שיש לי הכל
במרחק הליכה מהבית...


במפגש אקראי בגינת הילדים עם אחת מהאימהות של הגן, בשיחה על הא ודע וכמה הילדים שלנו הכי יפים, חכמים ומוכשרים מכולם... הצעתי שניקח את הילדים לאחת ההצגות הקרובות שיש בעיר לידנו כי קראתי באיזו רשת חברתית שיש הנחה על ההצגה.
מבלי למצמץ ובנימה קצת שחצנית (חייבת לציין) היא אמרה לי שיש לה כבר כרטיסים להצגה במחיר יותר זול ובאולם שהוא 5 דקות מהבית ואז הוציאה אותו מהארנק – את כרטיס התושב שלה.


לאחר תחקור ובדיקה מעמיקה, החלטתי לשתף אתכם בכרטיס הכי הכי שווה שנמצא אצלי בארנק!


"כרטיס תושב" הוא אחד הבשורות החשובות של השנים האחרונות ואנו עדים לגדילה בכמות הערים המשיקות אותו לתושבים המתגוררים בתחום המוניציפלי של העיר.


אז מהו בעצם הכרטיס, למי הוא מיועד, למי משתלם ולמה?


הכרטיס מיועד לכלל תושבי העיר (בדרך כלל מגיל 13 ומעלה) ומטרתו היא לחזק את הקשר בין התושבים לעירייה וכן את תחושות השייכות והגאווה של התושבים.


הכרטיס מציע מגוון הטבות, מידע אישי ועדכונים בזמן אמת על מה שקורה בסביבת התושבים, בהתאם לתחומי העניין הנבחרים ע"י התושב.
לדוגמת אירועי תרבות, אומנות ומוסיקה, פעילויות לילדים, שיפוצים וחסימת רחובות, אירועים קהילתיים, אירועי חירום ועוד...
את העדכונים מקבלים במייל או כהודעת SMS לנייד כך שבכל מקום בו אנו נמצאים נוכל להתעדכן במיידי.


המרוויחים הגדולים מכרטיס התושב הם... כולם!


כרטיס תושב בבחינת Win Win Situation עבור כל המעורבים. העסקים המקומיים, בסדרי גודל משתנים, יכולים לפרסם את עצמם ובעיקר לגרום לתושבים להעדיף את השירותים שלהם על פני עסקים מקבילים הנמצאים מחוץ לעיר מה שמגדיל את המכירות בעסק מבלי להמתין ללקוחות מחוץ לעיר.


התושבים מעודכנים תמידית באירועים, פעילויות והטבות מבלי "לרדוף" אחרי המידע ונהנים ממגוון הנחות והטבות הניתנות רק לתושבי המקום.
על פי הערכות, יכולים התושבים לחסוך באמצעות הכרטיס מאות או אפילו אלפי שקלים בחודש במקומות הבילוי, הפנאי והצרכנות ברחבי העיר.


בעיריות רבות ניהול הידע עוסק דווקא בהפצת ידע לתושבים ולא רק בניהול הפנים עירייתי. כרטיס תושב היא דוגמה אחת כיצד ניתן לשפר את הפצת הידע על ידי הבאת יותר מידע מחד, אך יותר מיקוד מאידך.
והבשורה לא מתחילה ולא מסתיימת ברשויות. כל ארגון צריך לחשוב, תוך שימוש בערוצים דיגיטליים מתקדמים, איך להפיץ את הידע שלו באופן מיטבי ללקוחותיו.


תתחילו לחלום...