ממושג למציאות (מגניבה)
מאת: מאיה פליישר

בשנים האחרונות גיליתי את המושג מיקרו קופי. כתבנו עליו גם כאן לא מעט ונתנו דוגמאות מתוך אתרים שונים. (שכחתם או לא בטוחים מה זה אומר? לחיצה כאן תבהיר לכם מה זה אומר)


האמת, אני מתחברת אליו. אני שמה לב לקיומו במקומות הקטנים (ומתרגשת מזה) ונותנת לו מקום של כבוד בעבודתי היום יומית בפורטלים שאני מנהלת, בטיזרים שאני מייצרת וגם במיילים הפשוטים השוטפים.


אני מאוד מאמינה שדרך כל אינטראקציה קטנה כגדולה, אנחנו מייצרים חוויה. השאלה היא איזו חוויה. בסופו של דבר, מסך באתר, פופ אפ, לחצן, מייל וכד' – הם כולם אינטראקציות עם צד אנושי. איך זה ישפיע, איך זה ייזכר, מה זה יגרום למשתמש? תלוי בנו.


והפעם, אני רוצה לשתף בחוויה אישית יוצאת דופן שעברה עליי לאחרונה.


רקע מקדים – בימים אלה, אנו חווים מהפכה בעולם הכבלים וצריכת התוכן שלנו. שוק הטלוויזיה משתנה, צורת הצריכה שלנו משתנה, אנחנו נחשפים ומשתמשים בטכנולוגיות אחרות, הצטרפו שחקנים חדשים בשוק ולשמחתנו אחת התוצאות הנחמדות היא הוזלת מחירים.


בתור לקוחה ותיקה של אחת החברות המוכרות שמשלמת מעל 250 ₪ בחודש (כבר שנים), התחלתי לאחרונה לעקוב בסקרנות אחרי השינויים והאפשרויות בשוק. לקחתי החלטה אמיצה לעשות שינוי וכבר היה לי כיוון וספק ספציפי בראש שהייתי משוכנעת שהוא הספק הבא שלי, סה"כ חיכיתי שהוא יתייצב בשוק.


עם זאת, פרסומות של sting TV התחילו לקפץ לי בטלוויזיה, באינטרנט ובשאר הרשתות החברתיות. מכיוון שאני גם ככה מתעניינת, בדקתי. המטרה הייתה לצרכי השוואה. מה שקרה אח"כ – היסטוריה!


אני לא יכולה להגיד שזו הייתה הפעם הראשונה שאני נתקלת במיקרו קופי או בחוויית משתמש מיוחדת. אבל אני כן יכולה שזו אחת הפעמים היחידות שהרגשתי שיש שם מישהו שלקח את זה ברצינות, בנה אסטרטגיה, הגדיר מטרות, היה עקבי ויסודי ובעיקר מוצלח (לפחות לטעמי) ועוד בעברית.


מה שבה אותי? כמעט הכל! שיקוף המידע, התהליך, המהירות, המוצר – לאורך כל הדרך שמו לב ולקחו ברצינות את השפה ואת החוויה.
האתר הראשי - המסרים קצרים וברורים, השפה פשוטה להבנה והסגנון אחיד לאורך כל הדרך. סה"כ אתר פשוט שממצה את האמירה – less is more.

 

 

 

תהליך ההצטרפות - פשוט, ברור ועדיין שומר על אותה שפה וחוויה.

 

 

אחרי ההצטרפות – המיילים, האזור האישי, הקשר האישי – גם שם, אותה חוויה.

 

 

 

               

 

קבלת המכשיר והתקנה – אפילו הקופסא, דפי ההסבר וממשק המשתמש על צג הטלוויזיה – אותה שפה ואותה חוויה. 

 

בשורה התחתונה – איתי הם הצליחו. אני בטוחה שתפיסת החוויה היא סובייקטיבית ולא כל אחד יתחבר לשפה ולביטויים אבל שווה לבקר (https://www.stingtv.co.il) כדי לראות דוגמא יפה למוצר שלחוויית המשתמש ולמיקרו קופי היה מקום של חשיבות עליונה לאורך כל הדרך ובפרטים הגדולים והקטנים כאחד. ועוד בעברית.