מאמרים נוספים ברשת הידע:
חדשות- ינואר 2017

1. עם פתיחתה של שנת 2017, אנו שמחים לבשר כי מערכת עומר לניהול ידע בענן במוקדי שירות מבית ROM, תשווק החל מעתה באופן יזום לחברות וארגונים.


מערכת עומר מיושמת ב 5 ארגונים במשק (החל ממספר משתמשים בודדים ועד מאות משתמשים) ומהווה כלי מהותי בארגונים אלו.
עד עתה, לא ביצענו פעילות שיווק יזומה, אלא נתנו מענה ללקוחות שפנו אלינו. זאת במטרה להבטיח כי כאשר נכריז על המוצר- המערכת תהיה ידידותית למשתמש, יציבה ביכולותיה ובעלת ערך לארגונים בהם היא מיושמת.
הגענו לשלב הזה.


אנו מודים לכם שהייתם שותפים לדרך התפתחות המערכת, מיציאתה לאוויר העולם ועד היום.
ארגונים הזקוקים לפתרון ניהול ידע - נשמח לחשוף גם בפניכם את מערכת עומר לפרטים: dana@kmrom.com 

 

2. אבן דרך היסטורית בתולדות ניהול הידע בישראל הייתה החודש, עת התקיים דיון ראשון בכנסת ישראל, בוועדת המחקר והמדע, בנושא ניהול ידע. הדיון נולד בזכות יוזמה של אנשים ומחשבים לארח בכנסת את פורום ניהול הידע, והתפתח לאירוע משמעותי, שמעטים דומים לו התקיימו אי פעם בעולם. להרצאתה של ד"ר מוריה לוי, הרצאה שפתחה את הדיון לחצו כאן לקריאת הפוסט בעקבות הדיון לחצו כאן

 

3. אנו שמחים לבשר כי סיימנו את העלאת שני אתרי רום המחודשים (בשפה העברית ובשפה האנגלית). אתרים אלו פועלים בהתאם לעקרונות UX כפי שאנו מייעצים גם ללקוחותינו, ובנוסף, הותאמו לעבודה על פי חוק הנגישות החדש (ראו כתבה בנושא בגיליון זה). מקווים שתיהנו יותר מהעיון בחומרים בזכות שיפורים אלו.

 

4. חברת ROM מתכננת בקרוב יציאה בפיילוט עם מוצר התוכנה "נהלים בכף היד", אפליקציה המאפשרת לאנשים להתחבר לנהלים ארגוניים המובנים בדרך נוחה לקריאה ואיתור פיסות תוכן ממוקדות.
ארגונים המבקשים לבחון אפשרות להצטרף לפיילוט ללא עלות- אנו פנו אלינו yamit@kmrom.com 

 

5. שמחים לשתף כי ב 5/12 עברה שוב ROM את מבדקי האיכות השנתיים, וקיבלה תו תקן 25006 לניהול ידע.
אנו מברכים גם את חברת תשתיות נפט ואנרגיה שגם לה, החל מהשנה, תו תקן לניהול ידע, במסגרת מדיניות האיכות שלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
מאמרים נוספים ברשת הידע: