6 טיפים ליצירת דף נחיתה מוצלח

נניח שיש לכם את המוצר או השירות הטוב ביותר בעולם, אם לא תתקשרו אותו בצורה יעילה, יש סיכוי שתפספסו לא מעט עסקאות.


רגע לפני כדאי לשאול...

  •  מה היא המטרה הסופית שלי?
  • מיהו קהל היעד שלי?
  • מהיכן הם מגיעים?


הנה 6 טיפים שיעזרו לכם ליצור דף נחיתה מוצלח:


קצר ותמציתי
לא משנה מה היא המטרה הסופית שלכם, שמרו את דפי הנחיתה שלכם קצרים ותמציתיים..
על ידי הפחתת העומס ושמירה על דברים קצרים, יש פחות סיכוי שהמבקרים יברחו הלאה וסיכוי גבוה יותר שהם ישלימו את הפעולה הרצויה לכם. לגרום למשתמשים להתמקד במה שאתם רוצים שהם יתמקדו באמצעות עקרונות עיצוב בכדי להנחות אותם בתהליך שאתם רוצים שהם ייקחו.


רלוונטי
חשוב לשמור על רלוונטיות ועקביות של המסר לאורך כל הדרך, בדף הנחיתה ובאתר האינטרנט כדי ליצור חוויית שימוש חיובית לכל המבקרים. מבקר רוצה לראות את ההודעות הרלוונטיות לחיפוש ביצע. מבקר המגיע לדף שלכם ורואה משהו שונה ממה שציפה לו, ינוע במהירות הלאה מדף הנחיתה, יכול להיות שיחפש את האתר שלכם כדי להמשיך ולחפש, אבל הרבה יותר סביר, שלא...


כותרות אטרקטיביות
כותרת או הצהרה משמעותית תתפוס ללא ספק את תשומת ליבו של המבקר בדף הנחיתה שלך. זהו הדבר הראשון שהמבקר רואה, וכדאי להשתמש בו כדי למשוך אותו להישאר.
מומלץ להציג את הייחודיות שבהצעה שלכם כדי לתת למבקר מושג לגבי היתרונות של המוצר או השירות.
בנוסף, אתם רוצים ליידע את המבקר על הטבות נוספות שיזכו בהן אם יבחרו את המוצר או השירות שלכם. אם אתם בוחרים להתמקד בתכונות המוצר או השירות, תארו את היתרונות בהשוואה ליכולות.


קל להמרה
הגיע מבקר לדף הנחיתה, קרא את ההצעה האטרקטיבית ואפילו אהב אותה. עכשיו עליכם להוביל את המבקר הלאה, בדרך למימוש המטרה שלכם ולקרוא לו לפעול בצורה ברורה.
על ידי שימוש בכפתור או בצבעים מסוימים, מבקרים יודעים בדיוק מה אתם רוצים שהם יעשו.
כדאי להגביל מספר האפשרויות או החלטות שהמבקר צריך לקחת. לדוגמא, אם אתם רוצים שהמבקר יירשם לתקופת ניסיון ללא תשלום, קראו לו לפעולה ברורה ובולטת כמו "הרשם עכשיו לניסיון חינם". הציבו את הקריאה לפעולה במקום בולט בחלקו העליון של הדף.


ידידותי לנייד
צרו חוויה חיובית ללא קשר למכשיר ממנו מגיעים לדף הנחיתה. הפכו את דפי הנחיתה שלך ידידותיים לטלפונים החכמים והטאבלטים. בין אם תבחרו ליצור דפי נחיתה נפרדים למכשירים השונים, או דף נחיתה אחד שעובד היטב בכולם.


מבחן המציאות
אחרי שאמרנו ועשינו הכל, יצרנו את דף הנחיתה שלנו, זה זמן לבדוק. אל תעקבו אחר הטיפים או העצות באופן עיוור, מה שעובד עבור אחד לא תמיד עובד עבור אחרים. אתם מכירים את הלקוחות שלכם הכי הטוב, ולכן, עליכם להיות תמיד במעקב אחר דף הנחיתה שלכם על ידי בדיקות מתמשכות. הבדיקה תאפשר לכם למקסם את האפקטיביות של דף הנחיתה ולקבל מושג על מה שמבקרים באמת מתמקדים בו.


עוד קצת...
אמון - חשוב לבנות אמון עם המבקרים שלך. אם יש זכיתם בהמלצות או בפרסים, מומלץ לכלול אותם בדף הנחיתה שלכם כך שמבקרים יוכלו לראות שיש לכם מוצר או שירות אמין.


קטעי וידאו – דרך נחמדה להפגין את המוצרים או השירותים שלכם, אבל היזהרו שלא להסיח את דעת המבקרים מהמטרה הסופית.


מהירות טעינה - ודאו כי דף הנחיתה שלכם נטען מהר יחסית. כאמור, יש לכם זמן מוגבל כדי לקבל את תשומת הלב של המבקר ובזמן שהוא או היא מחכים לדף שלכם שייטען, הם עשויים פשוט לעזוב.


מקורות
http://www.verticalresponse.com/blog/6-tips-to-creating-an-ideal-landing-page/