מאמרים נוספים ברשת הידע:
חדשות- אפריל 2011

1. ללמוד יותר, להתנסות יותר, לחוות יותר, "לדעת יותר" – קורס ניהול הידע באריזה חדשה. נמשכת ההרשמה למחזור אפריל. פרטים נוספים לחצו כאן לפרטים נוספים

2. חברת רום מקיימת יום עיון בתשלום בנושא חווית משתמש. לפרטים והרשמה:
yamit@kmrom.com
3. ב- 2/3 התקיים הכנס השנתי של עמותת ניהול הידע בישראל. בכנס נבחרו חברים חדשים לועד העמותה ולועדת הביקורת, והוצג דו"ח ממצאי ועדת הביקורת של העמותה לשנת 2010.
כמו כן הוצגה טיוטת תקן ניהול הידע, הראשון מסוגו בעולם, תוך הזמנת המשתתפים להגיב ולהעלות שאלות והערות.
בכנס ניתנו הרצאות מפי אורחים מארגונים שונים, שסיפרו על פעילותם בתחום ניהול הידע בארגונם, כמו גם הרצאות והפעלות מאת אנשי מקצוע בתחום.
הכנס זכה להשתתפות ערה ולהתעניינות רבה מצד כל המשתתפים. להתראות בשנה הבאה!
4.  ב-  30/3/11 התקיים יום הצגת תקן ניהול הידע, בו הוצג התקן במפורט לציבור ונידונו הערות הציבור לגבי תוכנו. בעקבות ההערות שהועלו, תתכנס במהלך חודש מאי ועדת המומחים לניהול ידע בראשותה של ד"ר מוריה לוי, לדיון והחלטה על הנוסח הסופי של התקן.
5. בקישור המצורף מופיעים הסיפורים החמים של השנה בתחום הבינה העסקית (BI) וניתוח של המגמות העיקריות שחלפו אל מול עינינו. שווה קריאה:
http://searchbusinessanalytics.techtarget.com/news/2240028281/Top-10-business-intelligence-analytics-and-CPM-stories-of-2010
6. בכנס KMWORLD העולמי מתקיימת מדי שנה תחרות בה זוכים שניים: ההבטחה הגדולה של ניהול הידע, והמציאות הגדולה של ניהול הידע. השנה זכו בפרסים Darwin Awareness Engine ו- United Parcel Service Shared Services Department בהתאמה. לפרטים נוספים:
 http://www.kmworld.com/Articles/Editorial/Feature/2010-Promise-and-Reality-award-winners-72955.aspx
7. מרכז במסצ'וסטס, העוסק בבינה עסקית (BI) זכה בפרס של אחד מ- 100 העסקים המובילים על ידי נשים. יש לאן לשאוף...
http://www.ereleases.com/pr/center-business-intelligence-cbi-receives-top-100-womenled-businesses-award-44654

חברת רום מאחלת לקוראי העיתון ולכל לקוחותינו חג פסח שמח וכשר.


 

 
מאמרים נוספים ברשת הידע: