הרבה פעמים כאשר אנו קוראים על סיפורי הצלחה בעיתונות הכתובה או האלקטרונית, אנחנו מרגישים ריחוק. קשה לנו להזדהות, כי אצל האחרים הכל נראה כל כך מסודר וכל כך ורוד. אצל האחרים יש תמיד תקציב, יש תמיכת הנהלה, הפקרויק נגמר בזמן והלקוחות מרוצים.
דווקא כאן, מדובר עם סיפור אחר: סיפורה של חברה בשם United Agri Products , חברה כימית עם מחזור של 5 מיליארד דולר בשנה. החברה מספרת איך לא הצליחה במאמצי הבינה העסקית עד שלא מיקדה נכון את הפעילות ומיתגה אותה בהתאם.
בהחלט יש מה ללמוד.
לפרטים: הקישור לדף כבר לא קיים