מקצועיות ומצויינות
מאת: קרן טרוסטלר, שגית סלמון ושלומית עמיחי

אחד הערכים המרכזיים לפיהם פועלת חברת רום ככלל וכל יועץ בה בפרט, הוא מקצועיות ומצוינות.
אבל איך הדבר בא לידי ביטוי?

המטרה המרכזית שלנו כיועצים, היא התאמת הפיתרון המיטבי ללקוח. כל לקוח הוא עולם ומלואו, מבחינת הצרכים הגלויים והסמויים, התרבות הארגונית, היכולות והמוכנות הטכנולוגית.
המקצועיות בעינינו היא היכולת של היועץ להתאים את הפתרון, תוך התחשבות באמצעים הקיימים בארגון ברגע הנתון ותוך מחשבה לעתיד.
כבעלי ניסיון בתחום, אנו באים עם סל פתרונות רחב. יועץ מקצועי, הבקיא בפתרונות, על רובדיהם השונים, ידע לכוון את הלקוח לעבר הפיתרון המתאים ביותר עבורו, זה שעונה על מירב צורכיו, מבלי להתפתות לפתרונות זמינים יותר, או מזמינים יותר, שאינם עונים במלואם על הצורך. אין 'נכון' או 'לא נכון', יש 'מתאים יותר' ללקוח הספציפי.
כיוון שאנו רואים אל מול העיניים את ההצלחה העסקית של הלקוח, חשוב לנו לוודא כי מדובר על פתרון שיענה על צרכיו.
פן נוסף במקצועיות עבורנו, היא בגמישות בה אנו מתנהלים מול הלקוח ובה עונים על צרכיו. לעתים המענה על חלק מהשאלות והבקשות שעולות אינו טריוויאלי, ולפעמים בכדי לענות עליהן יש צורך בפתרון טכנולוגי מורכב. המקצועיות באה לידי ביטוי ביצירתיות בחיפוש פיתרון דומה או קרוב, לצורך שהעלה הלקוח. לא להגיד מיד 'לא' או 'אי אפשר', אלא להציג את המצב ללקוח בצורה האובייקטיבית ביותר שאפשר, כולל היתרונות, החסרונות והעלויות. במקרים רבים, אנו משתפים את הלקוח בלבטים ובאתגרים, סיעור מוחות זה מקרב אותו לתהליך ומכניס רעיונות חדשים לדיון.
כחלק מהתאמת הפתרון המיטבי, אנו מקפידים על רמת ביצוע גבוהה ועל סגירת כל הפינות מול הלקוח. כל זאת, תוך מתן מענה המותאם לסביבה המשתנה בה הלקוח פועל. כחלק מתהליך העבודה אנו משאירים מקום ללמידה ממצבים אשר צצים בדרך, וכן לשיפור מתמיד המתרחש.

 

מה הופך יועץ מקצועי למצוין?

עד עכשיו דיברנו על מהי מקצועיות עבורנו. אבל מה ההבדל בין יועץ מקצועי ליועץ מצוין?
פרויקט ניהול ידע מתנהל במקרים רבים בתנאים לא פשוטים – התנגדויות וחוסר שיתוף פעולה מצד שותפים לדרך, אתגרים טכנולוגיים, קשיים תקציביים ועוד.
יועץ מצוין הוא זה שיודע להעצים את הלקוח. הוא זה אשר מצליח להקנות לו ביטחון, עצמאות וכלים לפעול לבד ולהתפתח לאחר ששלב הייעוץ הסתיים. הוא שם את מטרות הלקוח מול העיניים כל הזמן, ועוסק בעשייה אשר תסייע להוביל את הלקוח למימוש מיטבי של מטרותיו.
יועץ מצוין הוא בעל יכולת 'לרוץ למרחקים ארוכים', לחתור למטרה ברורה ביחד עם הלקוח ולנתב את הדרך תוך גילוי גמישות לנסיבות ולצרכים המשתנים.
כמו כן, אנו בחברת רום דואגים ללמוד ולשכלל בצורה תמידית את המתודולוגיה המקצועית, ולהעמיק את היכרותנו עם השינויים וההתפתחויות בתחום. כל זאת תוך שמירה על רמת מצוינות אישית גבוהה.

אנחנו מאחלות לרום וללקוחותיה עוד עשרות שנים של מקצועיות, מצוינות ושיתוף. מזל טוב!